ΖΗΤΗΜΑ - ΘΕΜΑ:Πως ερμηνεύω ένα κοινό δίπολο - άξονα σε δυο ωροσκόπια.ΑΞΟΝΑΣ – ΔΙΠΟΛΟ 4 – 10 / ΚΑΡΚΙΝΟΣ – ΑΙΓΟΚΕΡΩΣΈστω ότι και οι δύο έχουν τονισμένο (= σημαντικό) τον άξονα 4-10 (ή Καρκίνος - Αιγόκερως) στα ωροσκόπια τους.
Οι πιθανότητες έκφρασης και ερμηνείας ενός άξονα - δίπολου είναι πολλές. Άρα όταν και οι δύο έχουν τον ίδιο κύριο άξονα, τα πιθανά σενάρια επίσης ποικίλλουν:
Μερικά απ' αυτά είναι:
1) Και οι δυο να αρνούνται ή να απωθούν τον ίδιο πόλο ή να εκφράζουν σε υπερβολή τον άλλο = "Πόσο σε καταλαβαίνω", "Πόσο μου μοιάζεις"...αλλά και "Τα ίδια με μένα κάνει", "Ποιος θα βοηθήσει ποιόν;" κλπ
2) Ο ένας να αρνείται τον ένα πόλο και ο άλλος τον άλλο ή να εκφράζει ο καθένας τον αντίθετο πόλο = "Με συμπληρώνεις", "Με βοηθάς να δω τα πράγματα κι αλλιώς", "Με βοηθάς ν' αλλάξω"....αλλά και "Δεν τον αντέχω, γιατί είναι τόσο διαφορετικός από μένα;", "Μιλάμε άλλη γλώσσα", "Δεν θα με καταλάβεις ποτέ..."
3)Και οι δυο να εκφράζουν εξωτερικά το αντίθετο απ' ότι είναι στην πραγματικότητα = "Γιατί προσπαθείς να δείξεις κάτι που δεν είσαι;", "Εγώ άλλα νόμιζα για σένα...", "Στην αρχή ήταν διαφορετικός, πως άλλαξε έτσι;" κλπ
Έτσι στην περίπτωση του 4-10, μερικά πιθανά σενάρια είναι:
1) Ο εργασιομανής, που ασχολείται συνέχεια με την καριέρα του και την προβολή του στην κοινωνία και δυσκολεύεται να εκφραστεί συναισθηματικά και ο σύντροφος του που είναι προσκολλημένος στην οικογένεια του, δεν εργάζεται, φοβάται να εκτεθεί στον έξω κόσμο κλπ.
2) Δύο εργασιομανείς-καριερίστες που σε καθημερινή βάση γυρνάν αργά από τη δουλειά προκειμένου να αποφύγουν το βαθύ δέσιμο μεταξύ τους. Αρνούνται / Φοβούνται να κοιτάξουν μέσα τους και μέσα στον άλλον γιατί θα πρέπει να αντιμετωπίσουν την αδυναμία τους και το γεγονός ότι κι αυτοί είναι ευάλωτοι. Δυσκολεύονται να νιώσουν και να παρέχουν συναισθηματική ασφάλεια, να δεχτούν και να προσφέρουν βοήθεια, δυσκολεύονται να φανερώσουν τον εαυτό τους στον άλλο και προτιμούν να είναι συνέχεια απασχολημένοι με τη δουλειά και τις κοινωνικότητες. Και το σημαντικότερο είναι ότι παρά την υψηλή κοινωνική τους θέση και την καλή οικονομική τους κατάσταση κανένας απ΄ τους δύο δεν αισθάνεται πραγματικά ασφαλής.
3) Δύο παιδιά που αρνούνται να μεγαλώσουν. Φοβούνται ότι αν βγουν εκεί έξω θα χάσουν την ασφάλεια και θαλπωρή του σπιτιού τους. Θα τους αγαπάει κανένας εκεί έξω; Προτιμούν να αμπαρωθούν πίσω απ΄ τη γνωστή ασφάλεια που τους παρέχει η οικογένεια τους. Προσκολλούνται ο ένας στον άλλον, εκφράζουν τα συναισθήματα τους, λένε πόσο κακός και σκληρός είναι ο κόσμος, κανακεύουν ο ένας τον άλλον σαν μωρά, αλλά κανένας δεν βοηθάει τον άλλον να μεγαλώσει. Και το σημαντικότερο είναι ότι σε τελική ανάλυση κανένας απ΄ τους δύο δεν αισθάνεται πραγματικά ασφαλής.
Σε κάθε περίπτωση ο άλλος: α) ή μας δείχνει τα χάλια μας, ή β) μας δείχνει προς τα που θα έπρεπε να κινηθούμε, ποια κομμάτια του εαυτού μας θα έπρεπε ν' αναπτύξουμε περισσότερο.
Στην περίπτωση που και οι δύο αποφεύγουν το ίδιο πράγμα, αργά ή γρήγορα η εξέλιξη σταματά και η σχέση καίγεται εκ των έσω. Κανένας δεν βοηθά τον άλλο να εξελιχθεί ή να δει κάτι που κρύβει (αφού κι αυτός κρύβει το ίδιο πράγμα), οπότε η αρχική συμπάθεια "Αχ, πόσο μου μοιάζει", εκφυλίζεται σε ανία ή δυσαρέσκεια και το πράγμα δεν γίνεται να προχωρήσει άλλο.
Στην περίπτωση της αντίθετης πόλωσης, υπάρχει ο κίνδυνος - ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠ' ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΔΕΝ ΑΡΧΙΣΕΙ Ν' ΑΛΛΑΖΕΙ - ο αρχικός ενθουσιασμός, να μετατραπεί σε έχθρα, ανταγωνισμό ή οι δύο άνθρωποι να αρχίσουν να αισθάνονται ότι ο άλλος είναι ένας ξένος ή ότι δεν τους καταλαβαίνει.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει ν' αρχίσει Ο ΕΝΑΣ ΑΠ' ΤΟΥΣ ΔΥΟ (ή και οι δύο) να κινείται προς τον αντίθετο πόλο απ' αυτόν που εκφράζει σε υπερβολή.
© Copyright - Γ. Καλοκύρης - Το περιεχόμενο του άρθρου αυτού διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή αναδημοσίευσή του, σε οποιοδήποτε μέσο μετά ή άνευ επεξεργασίας.