ΖΗΤΗΜΑ - ΘΕΜΑ:Πως αντιμετωπίζω τα κοινά θέματα που υπάρχουν σε δύο ωροσκόπια;Τις πιο πολλές φορές υπάρχουν
κοινά θέματα (παραπλήσιοι συνδυασμοί) στα ωροσκόπια των συντρόφων. Έτσι πχ ο ένας έχει «Άρη στον Ταύρο» κι ο άλλος «Αφροδίτη στον Κριό» ή «Άρη στον 2ο οίκο». Σ' αυτές τις περιπτώσεις μπορεί να συμβούν τα παρακάτω:
Α) Από τις πολλές ερμηνείες ο ένας να εκφράζει κάποια κι ο άλλος κάποια άλλη.
Β) Να εκφράζουν και οι δύο την ίδια ερμηνεία. πχ να είναι και οι δύο συναισθηματικοί ή και οι δύο ανασφαλείς κλπ Αυτό σημαίνει ότι είναι φίλοι, έχουν κοινά στοιχεία, καταλαβαίνει ο ένας τον άλλο, αλλά δεν βοηθάει ο ένας τον άλλο μακροπρόθεσμα. Για παράδειγμα αν και οι δύο είναι ανεύθυνοι ποιός θ' αναλάβει τα πρακτικά ζητήματα της καθημερινής ζωής;
Γ)Να εκφράζει ο ένας τον ένα πόλο της ερμηνείας(πχ -100) και ο άλλος τον άλλο (πχ +100). Τότε θα υπάρχουν συγκρούσεις, διαφωνίες κλπ, αλλά και περισσότερες ευκαιρίες για εξέλιξη και πρόοδο.
Στην πραγματικότητα στις κοντινές σχέσεις υπάρχουν σε διαφορετικό βαθμό και οι 3 περιπτώσεις αυτές...Σε κάποια ζητήματα επικρατεί η Α, σε κάποια η Β και σε κάποια άλλα η Γ. Η μπορεί να ισχύει και κάτι ανάμεσα στις Β και Γ (μερικές φορές να εκφράζουν και οι δύο τον ίδιο πόλο και άλλοτε να εκφράζουν τους αντίθετους πόλους). Όπως και να' χει -ακόμα και όταν εκφράζουν τους αντίθετους πόλους - υπάρχει ένα ΚΟΙΝΟ ΘΕΜΑ, που απλώς εκφράζεται με διαφορετικό τρόπο από τα δύο άτομα... Στην Γ περίπτωση, πρέπει ο καθένας να μάθει από τον άλλο και να αρχίσει να κινείται προς τον αντίθετο πόλο απ' αυτόν που εκφράζει...δηλαδή προς τον πόλο που εκφράζει ο σύντροφός του.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:Κοινό θέμα: Αφροδίτη στον 1ο Οίκο = Κριός = Άρης (Α’ ΩΡΟΣΚΟΠΙΟ) / Άρης σύνδεση (εξάγωνο) με Αφροδίτη (Β’ ΩΡΟΣΚΟΠΙΟ)
Α) Μπορεί ο ένας να εκφράζει κάποια από τις ερμηνείες πχ "Αγαπώ τον αθλητισμό και τα σπορ" και ο άλλος κάποια άλλη πχ " Μ' αρέσει ν' ασχολούμαι με την Ιστορία, να διαβάζω άρθρα για τον πόλεμο ή για θέματα στρατηγικής κλπ" Μπορεί ο ένας να κάνει αυτό κι ο άλλος εκείνο, χωρίς να ενοχλεί ιδιαίτερα ο ένας τον άλλο.
Β) Μπορεί να εκφράζουν κι οι δυο την ίδια ερμηνεία πχ "Μ' αρέσει να είμαι ανεξάρτητος και θέλω να ξεκινάω πράγματα μόνος μου." Οπότε ο καθένας ξεκινάει κάτι μόνος του, χωρίς να ρωτάει τον άλλο. Ο ένας καταλαβαίνει ίσως τον άλλο, αλλά κάποια στιγμή θα χρειαστεί να ξεκινήσουν κάτι μαζί (που και που χρειάζεται κι αυτό για να προχωρήσει μία σχέση!). Οπότε θα πρέπει κάποιος από τους δύο να ρωτήσει τον άλλο (να ζητήσει τη γνώμη του). Ποιος όμως από τους δύο θα το κάνει, αφού και οι δύο φέρονται με τον ίδιο τρόπο;
Γ) Μπορεί ο ένας να εκφράζει τον ένα πόλο μιας ερμηνείας( -100) και ο άλλος τον αντίθετο ( +100) πχ "Μ' αρέσει να ξεκινάω κάτι μόνος μου χωρίς να υπολογίζω τη γνώμη των άλλων. Μ' αρέσει η ανεξαρτησία μου". Ο ένας δεν ρωτάει τη γνώμη του άλλου κι ο άλλος εξαρτάται πολύ από την γνώμη του πρώτου! Εδώ έχουμε μάλλον κόντρα και προβλήματα. Αν ο ένας είναι εξαρτημένος και ο άλλος κάνει του κεφαλιού του, η συμβίωση δεν θα είναι εύκολη... Τώρα όσο κι αν φαίνονται αντιθετικά αυτά, ουσιαστικά και οι δύο ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΚΟΙΝΟ ΘΕΜΑ!
Το ζήτημα είναι γιατί ο ένας "διαλέγει" να παίξει τον ένα πόλο κι ο άλλος τον "αντίθετο"... Και τι πρέπει να κάνουν αν θέλουν να συνεχίσουν να είναι μαζί. Θα μάθουμε περισσότερα σε επόμενο μάθημα (Δίπολα - Άξονες), αλλά με δυο λόγια μπορούμε να πούμε ότι ίσως ο πρώτος πρέπει να μάθει να υποχωρεί και να μάθει να ζητάει τη γνώμη των άλλων πριν ξεκινήσει κάτι κι ο δεύτερος θα πρέπει να μάθει σταδιακά να είναι πιο ανεξάρτητος και να μην στηρίζεται στη γνώμη των άλλων. Ο ένας μπορεί να διδάξει τον άλλο. Όπως επίσης ο ένας μπορεί να μαλώνει και να καυγαδίζει διαρκώς με τον άλλο. Μπορούν να αρχίσουν να φεύγουν από τους πόλους τους ή να παραμείνουν πεισματικά σ' αυτούς και να κατηγορούν ο ένας τον άλλο.
© Copyright - Γ. Καλοκύρης - Το περιεχόμενο του άρθρου αυτού διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή αναδημοσίευσή του, σε οποιοδήποτε μέσο μετά ή άνευ επεξεργασίας.